Veilige, digitale opslag van informatie in de advocatuur en het notariaat
Het veilig en correct opslaan van uw juridische informatie helpt uw organisatie een optimale dienstverlening aan uw cliënten te bieden. Het zorgt voor efficiëntie in uw werkprocessen, omdat informatie beschikbaar is op het moment dat dat nodig is. Karmac realiseert dit door uw documenten veilig digitaal toegankelijk te maken.
Veiligheid van uw informatie tijdens het proces
Karmac beseft zich dat uw juridische documenten zeer gevoelige informatie bevatten. Digitale opslag dient daarom secuur en conform wet- en regelgeving te gebeuren. De veiligheid van uw informatie staat bij Karmac centraal. Karmac is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd en werkt met standaard procedures en werkinstructies om processen te borgen.
Scannen van juridische documenten
Er zijn veel mogelijkheden voor het digitaliseren van uw juridische informatie, zoals vonnissen en contracten. Karmac digitaliseert meerdere typen archief, met name in de vorm van dossierscanning . De digitalisering vindt plaats in overeenstemming met uw softwareleverancier voor een naadloze aansluiting. De informatie wordt op een passend niveau gedigitaliseerd en met OCR tekst doorzoekbaar gemaakt. Uw informatie staat mogelijk nog opgeslagen op microfilms of fiches, of u krijgt via de post nog informatie binnen die verwerkt moet worden. Indien mogelijk en gewenst kan de digitalisering voor vervanging plaatsvinden. Opslag en/of vernietiging na afloop van de verwerking behoort tot de mogelijkheden.
Meer weten over de mogelijkheden?
Wilt u uw archief digitaliseren of wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Ik beantwoord graag al uw vragen.