Overheid

Efficiënter werken door digitalisering in de overheid

De toegankelijkheid van informatie is een belangrijk thema binnen de overheid, bijvoorbeeld digitalisering bij gemeenten. Het is belangrijk dat informatie snel beschikbaar is op het moment dat dat nodig is. Karmac realiseert een digitale overheid door uw vergunningen, burgerzaken archief of tekeningen veilig digitaal toegankelijk te maken. Uw medewerkers ervaren direct een tijdsbesparing en kunnen hun collega’s en uw burger sneller en beter van dienst zijn.

Kwaliteit

Kennis

Veiligheid

Integriteit

Er zijn veel mogelijkheden voor het digitaliseren van uw overheidsinformatie, zoals bouwvergunningen, bodemdossiers , milieudossiers, burgerzaken archief (akten, kaarten, brondocumenten) en (bouw)tekeningen . Ook het digitaliseren van informatie op microfilm, microfiche of vensterponskaarten is mogelijk. Voor verschillende overheidsinstellingen zijn ook grote aantallen dia’s, foto’s en negatieven gedigitaliseerd, voorzien van metadata en omgepakt naar nieuwe zuurvrije materialen.

De digitalisering vindt plaats in overeenstemming met uw softwareleverancier, bijvoorbeeld een e-depot, zaaksysteem of ander document management systeem, voor een naadloze aansluiting. Indien mogelijk en gewenst kan de digitalisering voor vervanging plaatsvinden. Opslag en/of vernietiging na afloop van de verwerking is mogelijk.

Meer weten over de mogelijkheden?

Wilt u uw archief digitaliseren of wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Ik beantwoord graag al uw vragen.

Your Image