Onze aanpak van uw project

Karmac begrijpt dat het uit handen geven van uw archief niet zomaar iets is. In bijna alle gevallen betreft het gevoelige informatie die voor uw organisatie van groot belang is. Daarnaast kan het digitaliseren van uw archief een aanzienlijke investering zijn, afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. We adviseren u graag over de mogelijkheden, zodat het verloop van het project en het eindresultaat naadloos aansluit bij uw wensen. Gedurende het gehele project, vanaf de offerte fase tot en met de afronding, staat Karmac voor u klaar en streeft Karmac naar het opleveren van het optimale gewenste resultaat.

Veiligheid van uw informatie tijdens het proces

Karmac beseft zich dat uw dossiers en documenten zeer gevoelige informatie bevatten. Daarom staat de veiligheid van gegevens bij Karmac gedurende de verwerking centraal. Karmac is ISO9001 en ISO27001 gecertificeerd en werkt met standaard procedures en werkinstructies om processen te borgen.

1. Advies en offerte

Onze adviseur plant graag een adviesgesprek in bij u op locatie. Tijdens het adviesgesprek wordt een uitgebreide inventarisatie van het archief uitgevoerd. Hierbij worden de aantallen of hoeveelheden opgenomen. Tevens beoordeelt de adviseur de bij dit specifieke archief van toepassing zijnde factoren, op basis van ervaring. U ontvangt een op maat gemaakte offerte met een gedetailleerd plan van aanpak. In het adviesgesprek kunt u uw eisen en wensen aangeven.

2. Projectaanpak en communicatie

Karmac zet ervaren PRINCE2-gecertificeerde projectmanagers in, die gespecialiseerd zijn in een bepaald vakgebied. Dit zorgt ervoor dat zij de kennis en ervaring die zij hebben opgedaan in reeds afgeronde projecten meenemen in uw project. De projectmanager is verantwoordelijk voor het verloop van het project en de communicatie, plus de verslaglegging daarvan. Het plan van aanpak in de offerte beschrijft dit in detail.

3. Beschikbaarheid van uw archief tijdens het project

Tijdens het verwerken van uw archief borgen we de beschikbaarheid van uw informatie door onze opvraagservice. Via de opvraagservice heeft u snel en eenvoudig toegang tot de dossiers die bij Karmac op de verwerkingslocatie zijn. Met de projectmanager worden duidelijke Service Level Agreements (SLA’s) afgesproken over de aanlevertijd.

4. Afronding

Na afronding van het project kunnen we voor u het fysieke archief opslaan bij ons zusterbedrijf KarmacM&R, gecertificeerd laten vernietigen of retourneren.

Wilt u meer lezen over hoe onze klanten onze aanpak ervaren? Bekijk dan onze klantcases en lees alles over onze succesvol afgeronde projecten.

Meer weten over de mogelijkheden?

Wilt u uw archief digitaliseren of wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Ik beantwoord graag al uw vragen.

Your Image