Administratief medewerker scanning & digitalisering (fulltime/parttime)

Bij ons werk je als medewerker digitalisering aan je bureau aan verschillende projecten. Terwijl de radio zachtjes aan staat en je tussendoor een praatje maakt met een collega, scan je vlot en nauwkeurig boeken, tekeningen en andere documenten. Verder bestaan de werkzaamheden uit het scan-klaar maken van documenten en het indelen van documenten.
Postverwerking is ook een belangrijk onderdeel van deze functie.

Werk je liever achter een computer? Ook data-entry en het digitaal herkennen van documenten behoort tot de mogelijkheden. Met een divers team werk je aan uitdagende projecten!

Onze ideale collega

  1. Heeft lbo, vmbo of mbo werk- en denkniveau.
  2. Is enthousiast.
  3. Is nauwkeurig.
  4. Spreekt de Nederlandse taal goed.
  5. Woont in de buurt van Lelystad (straal van 30 kilometer)

Wij bieden

  1. Een enthousiast team van collega’s.
  2. Productiewerk in een kantooromgeving.
  3. Een informele werksfeer.
  4. De kans om door te groeien naar een andere functie.
  5. Goede begeleiding: we nemen de tijd om je in te werken.
  6. Een marktconform salaris, € 2260 o.b.v. 40 uur.
  7. Regelmatige werktijden: van 08.30 tot 17.00 uur.
  8. Je de keuze om zowel fulltime als parttime te werken (minimaal 32 uur).
  9. Een contract voor bepaalde tijd.

Kennismaken?

Vind jij het heerlijk om te weten waar je aan toe bent? Doe jij graag iedere dag hetzelfde werk? Werk je graag in een leuk en gezellig team? Stuur dan je CV op naar fennie.klein@karmac.nl en zet daar dan bij dat je naar de functie van administratief medewerker/productiemedewerker solliciteert.